Meest gestelde vragenWat is een piekvermogen?Hoe vind ik snel mijn EAN-code voor elektriciteit of aardgas terug?Welke verbruiksgegevens kan ik aanvragen?Mijn klantgegevens zijn geblokkeerd in het systeem. Wat betekent dit voor mijn slotfactuur, het basispakket energie, mijn verbruik...?Raadpleeg alle antwoordenvraagtekenContactformulierJe kan binnen de 5 werkdagen een antwoord van ons verwachten.We helpen je verder via ons contactformuliercomputerInfolijn klantendienstMaandag tot en met vrijdag 8 uur - 20 uur Zaterdag 9 uur - 13 uurSluitingsdagen: 21 juli, 22 juli en 15 augustus078 35 35 34 (zonaal tarief)telefoonKlantenkantoorOnze medewerkers staan persoonlijk voor je klaar.Zoek een klantenkantoor bij jou in de buurtlocatie24/7 defecten en storingenVoor noodoproepen.078 35 35 00 (zonaal tarief)0800 65 0 65 (gratis - gasgeur of gaslek)SMS (bij spraak- of gehoorproblemen)storingenDefecte straatverlichtingFluvius beheert ruim een miljoen openbare verlichtingspunten over heel Vlaanderen. Een kapotte straatverlichting kan je gratis melden. Onze ploegen zorgen bij een eerstvolgende passage in de buurt voor de herstelling.Meld een kapotte straatlamp Deel jouw ervaring met FluviusComplimenten - suggestieWil je ons een compliment geven of heb je suggesties voor onze Fluvius medewerkers?Deel je compliment of suggestie met onsduim-omhoogHeb je een klacht?Laat het ons dan zeker weten.Klacht meedelenMelding onethisch gedragMelding klokkenluiderssentiment_dissatisfied