We stellen alles in het werk om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een klacht? Laat het ons zeker weten!
Zo kunnen we:
- De juiste stappen zetten om je klacht vlot en correct te behandelen
- Samen met jou – indien nodig – werken aan een oplossing
- Onze dienstverlening bijsturen om verdere klachten te vermijden
Klachtencommissie Fluvius
Je kan enkel een beroep doen op de Klachtencommissie Fluvius als je al een klacht hebt ingediend bij Fluvius.
Wat als je ontevreden bent nadat je een klacht hebt doorgegeven? Of wacht je al langer dan 14 dagen op een antwoord? Dan kan je terecht bij de Klachtencommissie Fluvius. Samen zoeken we een oplossing.
De Klachtencommissie Fluvius staat trouwens los van onze operationele dienstverlening. Als derde, onafhankelijke partij speelt ze een bemiddelende rol tussen jou en Fluvius.
Vlaamse Ombudsdienst
Mocht je niet tevreden zijn met het antwoord van de Klachtencommissie Fluvius, dan kan je de Vlaamse Ombudsdienst aanspreken in verband met problemen over de technische bevoorrading van jouw installatie zoals de aansluiting of de budgetmeter of over aangelegenheden zoals de vergoeding voor een langdurige stroomonderbreking of de uitbetaling van een premie voor rationeel energiegebruik.
Surf dan naar www.vlaamseombudsdienst.be of stuur een brief ter attentie van:
Vlaamse Ombudsdienst
Leuvenseweg 86
1000 Brussel
Federale Ombudsdienst Energie
Als jouw klacht verband houdt met je energiefactuur (betaling van de factuur, duidelijkheid van de factuur, kwaliteit van de klantendienst van je leverancier, betwisting van het factuurbedrag…), contacteer dan de federale ombudsman voor energie:
Surf naar www.ombudsmanenergie.be of stuur een brief ter attentie van:
Ombudsdienst voor Energie
Koning Albert II - laan 8 bus 6
1000 Brussel