Stroomonderbreking melden

Geen elektriciteit, wie bel je dan: Fluvius of je elektricien?

Als de stroomstoring zich voordoet op de installatie in huis bel je naar je elektricien.
Enkel bij een panne op het net in de straat of aan je elektriciteitsmeter bel je Fluvius op het nummer 078 35 35 00.
Komen we bij je thuis en stellen we vast dat de storing zich voordoet op je eigen installatie, dan rekenen we je een verplaatsingsvergoeding (nutteloze verplaatsing) aan.

Geen stroom! Wat nu?

Of bekijk het volledige stappenplan:

Illustratie: een stappenplan om na te gaan waar het probleem zit als de stroom uitvalt

Of download het hier:

Hoe met spraak- of gehoorproblemen een stroomstoring melden?

Stuur een sms-code naar 8635.

Typ het bericht als volgt in

  1. de code voor het melden van een stroomstoring is de letter ‘E’
  2. de postcode van de gemeente
  3. de naam van de straat
  4. het huisnummer

Voorbeeld: E 2000 Schoolstraat 12