Geen stroom? Wat nu!

Geen elektriciteit, wie bel je dan: Fluvius of je elektricien?
Als de storing zich voordoet op de installatie in huis bel je naar je elektricien.
Enkel bij een panne op het net in de straat of aan je elektriciteitsmeter bel je Fluvius op het nummer 078 35 35 00.
Als we bij je thuis komen en blijkt de storing zich voor te doen op je eigen installatie, dan rekenen we je een verplaatsingsvergoeding aan.

Illustratie: een stappenplan om na te gaan waar het probleem zit als de stroom uitvalt

Heb je het stappenplan graag bij de hand? Dan kan je het hier downloaden of bestellen

Hoe als spraak- of gehoorgestoorde een storing melden?

Stuur een sms-code naar 8635.
Typ het bericht als volgt in

  1. de code voor het melden van een stroomstoring is de letter ‘E’
  2. de postcode van de gemeente
  3. de naam van de straat
  4. het huisnummer

Voorbeeld: E 2000 Schoolstraat 12