Klachten

We stellen alles in het werk om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een klacht? Laat het ons zeker weten!
Zo kunnen we:

  • De juiste stappen zetten om je klacht vlot en correct te behandelen
  • Samen met jou – indien nodig – werken aan een oplossing
  • Onze dienstverlening bijsturen om verdere klachten te vermijden

Klachtencommissie Fluvius

Je kunt enkel een beroep doen op de Klachtencommissie Fluvius als je al een  klacht  hebt ingediend bij Fluvius

Wat als je ontevreden bent nadat je je klacht hebt doorgegeven? Of wacht je al langer dan 14 dagen op een antwoord? Dan kun je terecht bij de Klachtencommissie Fluvius. Samen zoeken we een oplossing.

De Klachtencommissie Fluvius:

  • behandelt je dossier in alle vertrouwelijkheid
  • zoekt naar een billijke oplossing die aanvaardbaar is voor alle betrokken partijen
  • werkt gratis

De Klachtencommissie Fluvius staat trouwens los van onze operationele dienstverlening. Als derde, onafhankelijke partij speelt ze een bemiddelende rol tussen jou en Fluvius.

Meld je klacht aan de klachtencommissie.

Federale Ombudsdienst voor Energie

Mocht je niet tevreden zijn met het antwoord van de Klachtencommissie Fluvius, dan kun je de Federale Ombudsdienst voor Energie aanspreken.

Surf naar www.ombudsmanenergie.be of stuur een brief ter attentie van:

Ombudsdienst voor Energie
Koning Albert II-laan 8 – bus 6
1000 Brussel