Klachten

We stellen alles in het werk om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je toch een klacht? Laat het ons zeker weten! Zo kunnen we: 

  • De juiste stappen zetten om je klacht vlot en correct te behandelen 

  • Samen met jou – indien nodig – werken aan een oplossing 

  • Onze dienstverlening bijsturen om verdere klachten te vermijden

Fluvius Klachtencommissie

Opgelet: je kunt enkel een beroep doen op de Klachtencommissie Fluvius als je al een  klacht  hebt ingediend bij Fluvius

Wat als je ontevreden bent nadat je je klacht hebt doorgegeven? Of wacht je al langer dan 14 dagen op een antwoord? Dan kun je terecht bij de Klachtencommissie Fluvius. Samen zoeken we een oplossing. 

Deze Klachtencommissie Fluvius: 

  • behandelt je dossier in alle vertrouwelijkheid 

  • zoekt naar een billijke oplossing die aanvaardbaar is voor alle betrokken partijen 

  • werkt gratis 

De Klachtencommissie Fluvius staat trouwens los van onze operationele dienstverlening. Als derde, onafhankelijke partij speelt ze een bemiddelende rol tussen jou en Fluvius.