Contactformulier voor vragen rond warmte

Veel gestelde vragen

Waar kan ik mijn warmteverbruik zien via "Mijn Fluvius"?

Momenteel is het niet mogelijk om via Mijn Fluvius jouw warmteverbruik op te volgen.

Hoe regel ik mijn verhuis?

Jouw verhuis kan je via het overnamedocument in orde brengen.

Kan ik via domiciliëring betalen?

Je kan via domiciliëring betalen. Vul het domiciliëringsmandaat in en bezorg dit terug via ons contactformulier.

Kan ik mijn facturen via mail ontvangen?

Momenteel ontvang je jouw facturen via post. Ontvang je je facturen graag via mail, neem met ons contact op.

Wie is mijn warmteleverancier en kan ik overstappen van energieleverancier voor warmte?

Op jouw facturen vind je jouw warmteleverancier. Het is niet mogelijk om te veranderen van energieleverancier zoals bij elektriciteit en gas

Stel je vraag via e-mail

(*) verplicht in te vullen

Wat wil je ons vragen?

Jouw contactgegevens

Aanspreektitel

Over welk adres gaat je vraag?

Ik ben op dit adres

Hoedanigheid

Bijlagen toevoegen?

Deze vraag is bedoeld om te testen of je een menselijke bezoeker bent en om geautomatiseerde spam-inzendingen te voorkomen.