Veelgestelde vragen over Prepaid

Wat is Prepaid?

Heeft je commerciële energieleverancier je contract voor elektriciteit en/of aardgas opgezegd? Dan wordt Fluvius automatisch jouw ‘sociale leverancier’. Zo kan je toch nog energie gebruiken. Voor elektriciteit wordt Prepaid onmiddellijk voor jou geactiveerd. Dit is verplicht. Voor aardgas wordt Prepaid geactiveerd wanneer je ook bij Fluvius een betalingsachterstand hebt opgebouwd of wanneer je daar zelf voor kiest. Je betaalt dan de energie die je gaat gebruiken op voorhand. Je kan je energie online kopen en je gegevens (saldo, verbruik,..) raadplegen op mijn.fluvius.be/prepaid. Meer info op prepaid.fluvius.be/.

Wat is mijn Prepaid-code?

Elke klant van de sociale leverancier die gebruik maakt van onze service Prepaid, ontvangt per brief en/of e-mail een persoonlijke Prepaid-code. Deze code kan je niet aanpassen. Je vindt de code bij je Prepaid-instellingen op mijn.fluvius.be/prepaid of bel naar +32 78 35 35 34 (lokaal tarief). Meer weten? Surf naar https://prepaid.fluvius.be/.