Heb je na de stopzetting van je energielevering een geldig energiecontract? Dan mag je meter weer in dienst.
- Heb je een digitale meter? Dan sturen we op afstand een signaal naar je energiemeter zodat je weer onbeperkt gebruik kan maken van je elektriciteit en/of aardgas. Lukt dat niet op afstand? Contacteer ons dan via 078 35 35 34. We sturen een technicus bij je langs om je digitale meter weer in dienst te nemen.
- Heb je een analoge meter? Dan komt een technicus ter plaatse om je meter in dienst te nemen. Contacteer daarvoor Fluvius via 078 35 35 34.
Mijn digitale elektriciteits- en /of aardgasmeter is opnieuw in dienst. Wat nu?
Je mag je meter terug inschakelen. Hoe je dat doet, ontdek je door naar de pagina ‘Hoe werkt mijn digitale meter?’ te gaan en te klikken op jouw type meter.
Heb je Prepaid en is je meter uitgeschakeld omdat je saldo opgebruikt is of omdat je het beperkte vermogen hebt overschreden? Je kan je meter zelf opnieuw inschakelen. Volg daarvoor het stappenplan op de Prepaid-website.
Mijn analoge elektriciteits- en/of aardgasmeter is opnieuw in dienst. Wat nu?
Je hoeft zelf niets te doen. Fluvius stuurt een technicus bij je langs. Die zorgt ervoor dat je energiemeter weer werkt en dat je onbeperkt elektriciteit en/of aardgas kan verbruiken.
Welk type meter heb ik?
Digitale elektriciteits- en aardgasmeters hebben een elektronische display. Raadpleeg de handleiding van de digitale meter voor hulp.