Veelgestelde vragen over meterstanden

Hoe geef ik mijn meterstanden door?

Kreeg je van ons een brief of een mail om je meterstanden zelf door te geven? Neem die erbij zodat je je toegangscode bij de hand hebt en ga van start.

Hoe maak ik een afspraak voor een meteropname?

Weet dat het eigenlijk niet nodig is een afspraak te maken voor een (periodieke) meteropname. Fluvius komt om de twee jaar sowieso bij jou langs om de meterstanden op te nemen.
Ben je afwezig, dan ontvang je ofwel een meteropnemingsbrief waarin we je vragen om zelf de meterstanden gratis online door te geven of om een afspraak voor een meteropname te maken.

In sommige gevallen kan een vraag tot meteropname komen op vraag van jou, je energieleverancier of van Fluvius. Zo’n niet-periodieke meteropneming beschouwen we als een speciale meteropneming. Die voeren we uit om ontbrekende of foutieve meterstanden aan te vullen.

OPGELET: Een niet-periodieke meteropneming is niet gratis.

Je kan telefonisch via 078 35 35 34 een afspraak vastleggen van maandag tot en met vrijdag (uitgezonderd feestdagen).