Werken aan mijn aansluiting

Veel gestelde vragen ^Terug naar boven

Hoe vraag ik een nieuwe aansluiting aardgas of elektriciteit aan?

Dat doe je heel eenvoudig via onze online tool. Geef je postcode in, kies voor aardgas of elektriciteit en vul de vragen in.

TIP: achter het info-icoontje vind je ook alle tarieven, contracten, reglementen en technische documentatie rond aansluitingen terug.

Wat als ik een aanpassing aan mijn aansluitingen aardgas of elektriciteit wil?

Aanpassingen aan je bestaande aansluitingen vraag je heel eenvoudig aan via onze online tool. Geef je postcode in, kies voor aardgas of elektriciteit, kies de aanpassing die je nodig hebt en vul de vragen in. 

Wat moet ik doen om werken aan mijn riolering aan te vragen?

Wil je graag een nieuwe aansluiting voor riolering aanvragen? Of je bestaande aansluiting verplaatsen of afsluiten, een bijkomende aansluiting aanvragen of een gracht laten inbuizen? Dan kan je dat makkelijk online doen. Je moet wel eerst op de link hieronder klikken om na te gaan of Fluvius instaat voor riolering op jouw adres. 

Klik op de link en vul je postcode in. Zie je geen link naar riolering? Dan moet je je watermaatschappij raadplegen. Het volledige overzicht van de verantwoordelijken voor riolering per gemeente vind je trouwens hier.

Krijg een antwoord via e-mail ^Terug naar boven


Staat het antwoord op je vraag niet hierboven en vind je het ook niet terug via onze zoekknop rechts bovenaan? Vul dan hieronder jouw gegevens en je vraag in en we bezorgen je binnen de 2 tot 5 werkdagen het antwoord.

TIP: je kan onderaan deze pagina ook bestanden (bv. foto’s, documenten, enz.) opladen om je vraag nog duidelijker te maken. 
 

Jouw contactgegevens

Aanspreektitel

Het adres van je installatie

Dossiergegevens

Wat wil je ons vragen?

Bijlagen toevoegen?